Toimitusehdot

Päivitetty 1.10.2018

Kauppiastiedot

Satmarket.fi verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Tuotteiden yhteydessä esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Tältä sivulta voit aina lukea päivitetyt toimitusehtomme. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. 

Verkkokaupan yhteystiedot:

Satmarket.fi (Team Tronics Oy Y-tunnus 0775092-0)

Sähköposti: asiakaspalvelu@satmarket.fi
Puhelin: 010 231 2130
Postiosoite: Tuupakantie 3, 01740 Vantaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. 

Tilauksen käsittelyaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Toimitustavat

Tilauksen toimittamisen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään toimitusta koskeva seurantatunnus. Sen avulla on mahdollista seurata lähetyksen kulkua Matkahuollon toimitusketjussa. Kun lähetys on saapunut valitsemaasi vastaanottopisteeseen sinulle lähetetään tekstiviesti. Lähetystä noutaessasi varaudu esittämään henkilötodistus: ajokortti, passi tai poliisin myöntämä henkilökortti. Toisen henkilön lähetystä noudettaessa mukaan tarvitaan luonnollisesti myös valtakirja. Ostoskorissa on mahdollisuus valita osoitettasi lähinnä oleva Matkahuollon asiamies tai toimipiste. Usein asiamiehinä toimivat kaupat, kioskit ja huoltoasemat jolloin pakettien noutomahdollisuus ulottuu pitkälle iltaan.

Tilauksen maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Tuotteeseen voi tutustua, mutta sen käyttöönottaminen mitätöi palautusoikeuden. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Tuotteiden palautuskulut maksaa asiakas. Otamme vastaan ainoastaan Matkahuollon kautta palautettuja palautuslähetyksiä.

Tuotteiden takuuaika?

Tuotteillamme on normaalit valmistajan niille myöntämät takuuajat. Tyypillisesti takuuaika on 12-24 kk, mutta osassa tuotteita takuu voi olla pidempikin. Mikäli epäilet tuotteen olevan viallinen, kannattaa aina ensin kääntyä sähköpostitukemme puoleen. Usein ongelma voidaan ratkaista alkuvaiheessa neuvojemme perusteella. Jos tuote kuitenkin todetaan vialliseksi, saat meiltä palautusohjeet sähköpostilla. Kaikki palautukset tulee hoitaa Matkahuollon kautta. Postilla tai muulla tavoin palautettuja lähetyksiä emme lunasta vaan ne palautuvat lähettäjälle. 
Huomioikaa, mikäli lähetätte takuuhuoltoon laitteen josta ei löydy kuvattua vikaa, veloittaa huoltoliike tarkistusmaksun sekä Satmarket.fi aiheettomat rahtimaksut ennen tuotteen palauttamista.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Tuotetuki

Vastaamme nopeasti sähköpostilla tulleisiin tuotekyselyihin. Voitte lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu(at)satmarket.fi. Pyrimme aina vastaamaan sähköposteihin saman arkipäivän aikana.